teisipäev, 18. juuli 2006

Katkine Kihnu

Mõtlesime, et võiks Kihnus Teaga ära käia. Meeskonnas Leen, Vürst, Kristo ja mina. Esimesed kaks olid Teas esimest korda ja veidi kõhevil, sest jaht ikka pisike seebikarp. Hommikul tundus ilmastik täitsa OK. Ajaks, mil sadamas purjeid kinnitama hakkasime, oli tuul aga tõusnud. Mis seal ikka. Nina lahe poole ja minema. Lahel sõites sai aga selgeks, et selliselt me jooksva päeva sees küll Kihnu ei jõua - laine oli terav ja tuul suht tugev... meie kogemuste jaoks. Tuul oli ka täpselt vastu, vett lendas igas suunas. Otsustasime seekord tagasi pöörata.

Maanteed pidi sai sõidetud Kabli randa ja kivi peal grillitud, õhtuks tagasi Pärnus.

Küll aga jätsime merel kena jälje ühe väikese auguga, see on siin:

4 kommentaari:

Toolileen ütles ...

ma ei tea, aga iga kord, kui ma kuulen sõna ´krüssama´, tuleb mul se väike hall ämber meelde...

Toolileen ütles ...

ma ei tea, aga iga kord, kui ma kuulen sõna ´krüssama´,tuleb mul se väike hall ämber meelde...

Martin ütles ...

Heheee... :D Ma tõstan edaspidi näpu püsti, kui seda sõna peaksin ütlema, et sa siis tead ettevalmistuda ja kõrvad kinni panna, et väike hall meelde ei tuleks.

Toolileen ütles ...

Lihtsam oleks lihtsalt alati väike hall ligi hoida. Et siis kui krü...ee - sellest sõnast juttu tuleb, saan väiksele hallile kohe tere ka öelda. :) tänan