neljapäev, 28. detsember 2006

Talvetööd vol.2 - lihvimise saaga

Selline näeb ta välja lihvituna ja uue madalama puki peal. Sai naabrimehe tõstukiga vihma käes jännatud, sellepärast ja märjad triibud külgedel.



Põhja-alune lihvimine oli meeskonna vaieldamatu "lemmiktegevus" - veel 2 päeva peale lihvimist sülitasin sinist tatti.


Ja selline on meie kallis Tea siis seestpoolt - rendez-vouz jaoks just hetkel ei kõlba, kui pärast uue vaheseina, kaarte jne ehitamist mahutab mehed sisse kaarte taguma küll.

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kuramus küll! Ilmselt olen totaalselt oma pessimismiga hilinenud, kuid see ju oma süü. Suure osa sellest, millega Te tegelete, olen omal nahal läbi teinud. Mürgi eemaldamisest põhja alt saan aru. Kui kere on värvitud ( mida ma ise üldiselt ei poolda ), siis tolle eemaldamsest ka. Ka sisemise puitosa ja mu taolise vahetus on tõenäoliselt hädavajalik. Kiilu eemaldamse mõte on minu jaoks juba küsitav. Ning põhiline, mille pärast ma hädaldama hakkasin on teki eemaldamise plaan. Esiteks kui juba otsustasite teda korpuse suhtes tihendada, siis ärge kindlasti laske polte täiesti lahti, sest eemaldatud tekiga korpus vajub laiali ja hiljem kokku saamine üli keeruline. Minul olid piisavalt pikad poldid, nii et, sain poolteist senti vahet ja mutrid jäid veel otsa. Kuid nagu mind hoiatati, et mastiksid ja silikoonid peavad võib-olla üks-kaks hooaega, nii ka oli. Kere on lihtsalt nii palju pehme. Veekindlam viis on kokku lamineerimine. Aga ärge mind uskuge ja küsige ka targemate käest üle.

Anonüümne ütles ...

Kuramus küll! Ilmselt olen totaalselt oma pessimismiga hilinenud, kuid see ju oma süü. Suure osa sellest, millega Te tegelete, olen omal nahal läbi teinud. Mürgi eemaldamisest põhja alt saan aru. Kui kere on värvitud ( mida ma ise üldiselt ei poolda ), siis tolle eemaldamsest ka. Ka sisemise puitosa ja mu taolise vahetus on tõenäoliselt hädavajalik. Kiilu eemaldamse mõte on minu jaoks juba küsitav. Ning põhiline, mille pärast ma hädaldama hakkasin on teki eemaldamise plaan. Esiteks kui juba otsustasite teda korpuse suhtes tihendada, siis ärge kindlasti laske polte täiesti lahti, sest eemaldatud tekiga korpus vajub laiali ja hiljem kokku saamine üli keeruline. Minul olid piisavalt pikad poldid, nii et, sain poolteist senti vahet ja mutrid jäid veel otsa. Kuid nagu mind hoiatati, et mastiksid ja silikoonid peavad võib-olla üks-kaks hooaega, nii ka oli. Kere on lihtsalt nii palju pehme. Veekindlam viis on kokku lamineerimine. Aga ärge mind uskuge ja küsige ka targemate käest üle.

Randel Kreitsberg ütles ...

Eks on ka meil plaan tekk kere külge hiljem klaasriidega tagasi lamineerida. Ja teki eemaldamise ajaks paigaldame kere külgedele lisatoed, et kere laiali ei vajuks - oht muidugi jääb. Kiilu eemaldasime selleks, et too loksus all paari cm amplituudiga ja ilma kiiluta on kergem jahti siseruumides liigutada kah - praegust karkassi tõstab ühest otsast ühe mehega - 2-3 mehega hoiab põhim jahti inimjõul üleval, kui lühikest aega seda vaja.

Randel Kreitsberg ütles ...

Aga jah, tekk on pehme ja seda on vaja kindlasti klaasriidega lamineerida. Ei kujuta hästi ette kajutis sees vaigu ja klaasriidega teki tugevdamist - siis liimib ennast kah sinna külge vist :) ... et seetõttu ka see teki maha võtmise plaan meil tekkis.

Igatahes, kõik kommentaarid ja mõtted on teretulnud, sest eks ka targematel inimestel on tihti vasturääkivad nõuanded ja lõppkokkuvõttes peame ikka ise pundi peale otsustama.

Egert ütles ...

Tere Anonüümne,

Täname kommentaari eest. Väga hea et oma arvamust avaldasid. Avatud diskussioon meile meeldib.

Miks Sa pead teki eemaldamist ebaratsionaalseks? Meie arvamus on, et kuna tekk on lahti, tuleks ta uuesti kinnitada. Lisaks on sisemust kergem teha sest kui aus olla oleme seal küürutamisest juba üsna tüdinud.

Lisaks oleme hetkel jahi toestanud alt - pildil näha - nagu pukk ikka. Lisaks lisasime küljelt toestused, kokku 9-t punktist. Kui vaja, lisame ilmselt ka juurde. Silikoone me kindlasti ei kavatse kasutada, neid ei usalda ka mina ise. ;)

Palun avalda ka oma kontaktid sest sooviksime erinevate "tarkadega" kindlasti kogemusi jagada.

Meeldivat aasta lõppu!
Egert

Martin ütles ...

Eesmärk on teha jaht merekõlblikumaks, kui ta on praegu. See tähendab, et ei saa piirduda ainult mürgi eemaldamise ja sisustuse vahetamisega. See viimane on pigem enda mugavuse ja silmailu tarbeks ja külalissõitjatele ka hea muljet avaldada :)

Teki pehmuse tõttu vööriosas on kõige targem see täies mahus eemaldada, et korralikult tugevdada saaksime. Vähemalt nii tundub mulle... aga me pole ka seda teed varem läbi käinud :)

Poltide koha pealt hea tähelepanek... kuid kahjuks pole päris kindel kas seda teostada saame, tahaks teki ikka pealt ära tõsta.

Aga kui veel tähelepanekuid, tulistage aga julgelt, need kuulid ei haava!

Martin ütles ...

P.S. Veidi offtopicut - Külaliste kommentaarid meie blogisse ei ilmu kohe peale selle kirjutamist. Pean need enne ära kirjastama ehk nõusoleku andma.

Vastasel korral tekib siia palju botide viirus-reklaame vapustavatele pornosaitidele, mille ainus seos meie blogiga on võib-olla mõni alalõik pealkirjaga "gang bang on the sea". Aga sellist kuulsust me ju endale ei taha :)