Läks perrse. Detaile ei taha täpsustada. Igatahes... tagasi saime puksiiriga. Ja kõik jäid terveks. Lihtsalt häbi on.
10 kommentaari:
Anonüümne
ütles ...
Nunii kui sa ei soovi avalikustada seda mis juhtus siis ole hea ja saada mulle kipper.ee-sse mis juhtus kuna just soetasin ise samasuguse ja tahaks teada saada mis asjad sellistel jahtidel järele annavad.Olen kipper.ee.s Kasutaja Tollboy.
Ega tegelikult midagi hullu juhtnudud. Sai omi võimeid veidi üle hinnatud.
Põhimõtteliselt juhtus jama sellest, et ei suutnud vööri tuule suunas keerata. Mootorit ei olnud, aerutada nii kiiresti ei jõudnud ja laine lükkas tagasi. Oleks veidi enne aru pidanud, oleks vööri poi külge kinnitanud, siis oleks kenasti vastutuult olnud ja alles siis purjed ülesse. Aga üle jõe ikka sõitsime :)
Oleks võinud ka nii tark olla, et teiste käest nõu küsida, kes just eelmine nädalavahe sama triki olid teinud.
Jahi omapära pidi olema see, nagu hiljem Andreselt kuulsime, et groodiga krüssata on väga raske - raskus läheb taha ja juhitavus kaob. Et peaks ikka fokaga proovima. Nüüd targemad ja järgmine nädalavahetus uus katse. Ma usun, et siis õnnestub kenasti.
sõbrakesed, mis segas teil geenuat üles võtta? see käib ju imekiiresti Tea-suurusel laeval. juhul muidugi, kui eespuri eelnevalt staagi-valli-sootide külge kinnitatud on... :P
Geenua ei olnud kahjuks eelnevalt staagi-vallide ja soodi külge kinnitatud.
Ei, hetkel on lihtsalt uus roolipinn tegemisel ja vana kasutatakse näidisena. St, et enne sõitu sai ta töökojast ära toodud ja peale sõitu tagasi viidud.
Roolipinniga on jah nii, et see on värkstoas ja täidab uue pinni šablooni rolli - nii et ei võta miskit koguse aeg ära ;)
Kuna ma pole ise suutnud ajapuudusel mingit pikemat juttu mootorialuse ja pinni värskendustöödest teha, annan teada, et mootorialus ootab Tea küljes mootorit, pinni toorikule on antud kuju ja asi peaks üsna pea peitsimisse ja lakkimisse jõudma.
10 kommentaari:
Nunii kui sa ei soovi avalikustada seda mis juhtus siis ole hea ja saada mulle kipper.ee-sse mis juhtus kuna just soetasin ise samasuguse ja tahaks teada saada mis asjad sellistel jahtidel järele annavad.Olen kipper.ee.s Kasutaja Tollboy.
Ega tegelikult midagi hullu juhtnudud. Sai omi võimeid veidi üle hinnatud.
Põhimõtteliselt juhtus jama sellest, et ei suutnud vööri tuule suunas keerata. Mootorit ei olnud, aerutada nii kiiresti ei jõudnud ja laine lükkas tagasi. Oleks veidi enne aru pidanud, oleks vööri poi külge kinnitanud, siis oleks kenasti vastutuult olnud ja alles siis purjed ülesse. Aga üle jõe ikka sõitsime :)
Oleks võinud ka nii tark olla, et teiste käest nõu küsida, kes just eelmine nädalavahe sama triki olid teinud.
Jahi omapära pidi olema see, nagu hiljem Andreselt kuulsime, et groodiga krüssata on väga raske - raskus läheb taha ja juhitavus kaob. Et peaks ikka fokaga proovima. Nüüd targemad ja järgmine nädalavahetus uus katse. Ma usun, et siis õnnestub kenasti.
Aga mina käsin fotoateljees ja printisin me eelmise sõidu pildid välja! Pildid on omal kohal ehk "Esimese purjetamiskäigu" teema all.
sõbrakesed, mis segas teil geenuat üles võtta? see käib ju imekiiresti Tea-suurusel laeval.
juhul muidugi, kui eespuri eelnevalt staagi-valli-sootide külge kinnitatud on... :P
kas te panete iga merelkäigu jaoks roolipinni külge ja võtate pärast ära?
see on nüüd küll üks imeline teguviis...
Geenua ei olnud kahjuks eelnevalt staagi-vallide ja soodi külge kinnitatud.
Ei, hetkel on lihtsalt uus roolipinn tegemisel ja vana kasutatakse näidisena. St, et enne sõitu sai ta töökojast ära toodud ja peale sõitu tagasi viidud.
kes see siit postituse kustutas, ah? kellel on midagi varjata? kes on nõrgim lüli? head aega!
Mina kustutasin iseenda kommentaari, sest lisasin uue, kus kordasin ka eelmist. Ja et ei oleks kordamist, kustutasin ühe.
http://www.karlsaue.pri.ee/Purjetamine%20suvel%202005/2005.10.06.Lopukaust/slides/DSC_0101.html
nii hoida! sõita võidu X-idega, vähemasti muuli vahel!
to anonymous2:
Roolipinniga on jah nii, et see on värkstoas ja täidab uue pinni šablooni rolli - nii et ei võta miskit koguse aeg ära ;)
Kuna ma pole ise suutnud ajapuudusel mingit pikemat juttu mootorialuse ja pinni värskendustöödest teha, annan teada, et mootorialus ootab Tea küljes mootorit, pinni toorikule on antud kuju ja asi peaks üsna pea peitsimisse ja lakkimisse jõudma.
Postita kommentaar